hör dåligt? eller hör man de man vill höra?

ja..glömsk är jag ju..
och visst hör jag dåligt med :P haha!
Vi hör bara till det vi vill höra. Är det som vi bara skojar om, eller är det faktiskt så?
ibland undrar man ju..när man hör helt fel saker..?
är det de man vill höra man hör? eller hör man bara galet?
jag va hungrig och sötsugen för någon dag sen..
så sa jesper när han kramade mej..

- jag älskar dej min fis..
- ska vi baka muffins?
haha..vadå  helt fel? ja jag har gjort flera såna tabbar denna veckan..
så hör man de man vill höra, eller hör man bara allmänt korkat?
det kan man ju undra minsann :P hehe!

idag har dagen bestått av jobb..sen blev det en runda på stan med mie.
blev ett par jeans inhandlade.. :P
efter det va de dags för hasndling o grillning.
med mogge, jeppe och johannes.
även johanna kom en sväng. mkt mkt trevligt :-)
tack för en trevlig kväll..
sen nu har jag o älsk bara myst framför tvn :-)

nu blir de film o sen läggdags..
en arbetsdag imorn med.. sen ledig helgen.. skööönt!

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback