fika på stan..

idag blir det fika på stan med sanne och käller..
ska bli riktigt trevligt.. :-)
eller ja..fika o fika..blir snarare luncha tillsammans..
usch här sitter jag och har ont i huvudet..
tankarna snurrar och jag har inte ens gjort mej i ordning..
trots att jag ha vart vaken sen älskling gick till jobbet..
kan verklligen inte sova när han inte är hemma..
drygt..

Idag fyller mamsen år med :-P
så idag blir det att fira henne :-)
ska bli nice :-) mat hos karlssons idag..

sen hem till babe igen..sova..
och så jobbar man heeeeeela helgen! :S
jobbar 15-21.30 fredag
lördag: 7-16
söndag: 7-10.30, 16-21.30!

DRYGT. men sen är man arbetslös igen..så det är bara till att bita ihop.
och jobba... och dra in lite pengar! :P hehe!

ha en bra dag.. för det ska jag se till att ha :-)
over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback