denna veckan avklarad..

nu är även denna veckan avklarad..
tiden går så fort..
sista dagen på jobbet var igår :-P
känns både skönt och tråkigt..
kommer nog sakna tanterna och farbröderna litegrann..
och skänka dom en tanke lite då o då!
känns skönt..att äntligen kunna va lite ledig..som alla andra vart i sommar..
jag får ju lite ledigt nu visserligen är väl sommaren mer eller mindre över nu..
men de gör inget..man får göra de bästa av situationen..
jag har inte vart ledig en enda sommar nu på flera år..
lite tråkigt.. men så är det.. man måste arbeta och stå i..
och det har ju med sina fördelar! :-) pengar, man utvecklas som person osv.
jag tycker jag har fått en helt annan tankeställare nu efter ha jobbat inom vården..
man tänker på ett annat sätt osv! lärorikt!
så är det med den saken..

söndag idag och hela veckan har gått :-S
man vet inte om man ska bli rädd egentligen när tiden går så fort!?

i torsdags va jag med girlsen.. sanne,källe och johanna på stan..
gick en runda, sen fikade/lunchade vi tillsammans..
hur trevligt som helst! Jätte kul att vi äntligen kunde fika eller hitta på nått :D
senare bar det av mot familjen karlssons mansion när älskling kom hem..
där det bjöds på mat och vi firade mamsemums :-) och busade med Isse =)
en mysig dag och kväll!

fredags..jobbade jag kväll..så på dagen gjorde jag inte alls mkt..
cyklade till jobbet när de började ösregna o åska..
snacka jag va dyngsur när jag kom fram... :S hehe.
stod där o trampade vatten i skorna, håret droppade och hela jag va genomblöt..
så pappa fick komma med torra skor,kläder, ja alla plagg fick jag byta! hehe!
fixade lite mat, låg o småpratade med honey..sen va de läggdags..o även denna dag va över..

igår jobbade jag till fyra, regnade så pappa hämtade mej.. TACK!
vad skulle man göra utan sina föräldrar egenliten? :S hehe!
kom hem..duchade, käkade osv. sen kom cilla o hämtade mej så körde vi ut till
lokalen ute vid kraftverket och partajade lite, spelade kubb..
klockan tickade på..jeppe anlände till karlshamn..så vi hämtade han och även min
lilla stereo.. ;) hehe! en jätte mysig kväll..
bra sällskap, grillning, kubb, spel, snacks, bastu och brasa!
tack för en kanon kväll! :-)

idag har jag o jeppe mest slappat och myst!
hög mysfaktor hemma hos jespers mansion idag..
behövs verkligen städas..men orka de? haha.
jag kan ju städa imorgon när jag e arbetslös :P haha!

man får väl se om man gör nått vettigt av denna dagen :-)
vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback