vikt vikt vikt..

alla pratar om sina vikter, sina tjocka/ feta magar som inte finns!
Visst jag kan förstå att man har sina komplex..
mitt stora komplex är min mage med,
för jag trivs inte med den, vill ha plattare mage!
men jag vet att jag inte är överviktig som en del människor tror att dom är.
det gäller bara att man ska trivas med sej själv..

låg o zappade mellan kanalerna nu..
o på 3 kanaler handlade de om hur man tränar sej smal!
Hur man får smalare midja och så vidare..
vikt vikt vikt..
det är ju inte konstigt att man påverkas, särskilt inte yngre som kolla mkt på tv!
se ut som smala modeller, alla smala kändisar, varför ska de va så?
varför ska samhället vara såhär?
usch jag blir så arg! vikt vikt vikt.. varför ska allt handla om vikt?
man bli påverkad på ett negativt sätt när folk om sin vikt..
om de är smala, och de bara gnäller över hur tjocka dom är!
var fasiken sitter det tjocka liksom?
(ja jag ha med gnällt i mina dar.. :P )
så sitter man själv där o är större än vad de är,
tycker dom att man är smällfet då eller?
inte för att jag bryr mej om vad andra tycker,
men det förbättra ju inte ens tankesätt om sina egna komplex..
utan snarare förvärra dom, för en själv!

vikt vikt vikt.. suck!!
det finns faktiskt folk som vill gå upp i vikt..vart finns all hjälp för dom? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback