torsdag..

ja idag e de torsdag, det innebar att pappa va tvungen att ha bilen..suck
o det betydde att jag fick ta bussen... :P o sen byta buss i bergåsa!
o när jag kom fram..hmm..var tusan skulle jag gå över?
trött som man var så hittade jag inget övergångsställe..
fick bli att springa över vägen.. fastnade i mitten vid vägräcket en stund..sen sprang jag över andra halvan  med..
o vips så var man på plats :-)
en bra dag måste jag nog ändå säga att det har vart!
Hann med tåget. efter en grabb fick hjälpa mej o köpa bilett o efter att jag hittade mej en ny kompis..
sisådär, 40+ kvinna. mkt trevlig..
hur som helst så kom jag hem, passat Kiwi och myst med henne,  gjort lite hembesök hos folk :P haha!
ja det är det jag ha orkat med idag.. inget städ, inget plugg, inget direkt ansträngande..
nu är jag helt sjukt slö o riktigt jävla trött..
men snart är helgen kommen.. blir nog inget jobb då..
imorgon jobbar jag iaf till ca 17 så jag är hemma i karlshamn igen vid 18 tiden :P
Vissa personer försökte övertala mej till fest imorgon, men nej o åter nej..
 imorgon blir de nyktert.. inte så kul att festa på en fredag liksom? :P
fast ja..det kan ju vara  det.. men nää.palla inte! :p haha!
usch va jag ha vart osocial denna veckan mot typ alla praktiskt taget..
men ja.. sen är de ju inte så många som ha hört av sej heller såå..

är så trött. ska sova nu.denna veckan ha vart tuff faktiskt..
mitt projekt va ju att städa rummet, det har gått åt skogen kan jag säga..
då jag fick jobba hela denna veckan o inte är hemma förrän sent på kvällarna. o då e jag helt död typ..
imorgon ska jag iaf köra inom onoff på väg hem..för dom måste ha fått in min kamera nu..
annars vet jag inte va jag gör..?! hehe..
fixar inte fler dagar nu utan kameran :P haha! snacka om beroende..!


trött på folk som säger en sak,
men tydligen inte kan stå fast vid det, eller menar ngt helt annat..
eller kanske rent av lögner?
så irriterad på dej...
men orka inte bry mej egentligen..för som sagt..denna veckan ha vart tuff..
och nästa vecka kommer de andra saker som jag redan nu fundera o tänker över..
så orka inte lägga ngn energi på detta just nu egentligen så de tänker jag inte göra!


Over and out / 
osociala Malin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback