söndag = sjuk o trött..

igår var den mysigaste lördagen och slappaste på riktigt länge!
den behövdes..
Jag och elin bestämde oss för att strunta i grillning o
sen laga lite mat hemma istället..
Vi gjorde kött, och potatis i ugnen med lök o paprika. mums!
och till de blev de god sallad, bearnisesås :-)
mumsigt som tusan!
sen efter det blev de lång promenad..
mötte Liz o co som satt o grillade..
dom tjatade nästan med mej på fest och utgång..
men nää..jag och elin gick hem igen o såg på ''mamma mia''
sen tänkte jag gå ut med Liz o co för elin skulle köra hem..
nmen mådde inte så bra o kände faktiskt inte för det, så  jag kröp ner i sängen istället!
men man blev ju väckt vid två tiden igen av en sket full liten krabat :P haha!
men de gjorde inget..
gick upp och tog två alvedon..hade typ hög feber, och jätteont på halsen!
typ i körtlarna! somnade igen vid 3, 4 tiden!
och sen upp till jobbet i morse..! =/
så nu sitter man här o försöker hitta motivationen till att käka ngt.
men ha ingen matlust!
Känns iaf som jag inte ha så mkt feber längre o
halsen o läppen gör inte lika ont mer :S
så hoppas det går över nu!

nej nu ska jag ringa upp laaaisa igen.hehe. stackarn! :P
äsch..hon gillar det :P eller hur laisa? ;-) haha!

Ha en bra dag allihopa!
Pussisar o kramisar! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kan vara trevligt när du inte stör mig:P

Postat av: Malin

hahaha..jag stör aldrig ;)

2009-04-26 @ 18:44:02
URL: http://malle87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo idag gjorde du ju det. jag pratade ju med Elin min egna sökperson:P

2009-04-26 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback