söndag och helgen e över..

ja jag får skärpa till mej nu..
jag ha inte vart ngn direkt aktiv bloggare.. det ska bli ändring på det nu..
riktigt skönt med en nykter helg!
nästa helg blir det nog oxå nyktert.. :-)
det behövs verkligen så  som jag ha festat på senaste tiden..
I fredags jobbade jag, kom hem vid halv sju, sju tiden.. sen ringde jag emsan..
-jag vill grilla, vill du grilla med mej?
emsan ville grilla med mej, jo det är nog bara vi två matvrak som kan komma på nått sånt!
så vid åtta tiden tror jag det var, hade vi inhandlat både de ena o det andra..
tog ju lite tid, och flummiga som vi är blev det en hel del skratt med, och emma när hon ska välja korv..
det tog sin lilla tid om man säger så.. haha!
jag säger bara en sak, jissunam! mkt kötthalt ska det vara i, okej, jag ha förstått det nu! haha!
emma lär mej mkt minsann..! jag väntar med spänning på lite mattips nu!
grillningen blev lyckad, lite skitsnack, massa skratt, flummigheter..som att springa på stenar när de kommer en stor svan emot mig.. :P o sen råka hälla ut den svarta släckta grillen över hela mig typ..
ja herrejissus..när vi gick därifrån hade vi suttit där i 3 timmar, och det märktes nog, för jissunam vad vi skrattade på vägen hem..hela stan hörde nog oss ?! :D

igår tog jag det oxå bara lugnt. robban skulle hämta mej efter jobbet i kkna.. fick sms att han inte hittade, inte så konstigt, han hade kört till en annan stad, k-stad! haha! illa-- o där blev jag sittandes, ringandes med.. så äntligen fick jag tag på en snäll grabb som kom o hämtade mej.. :) så hem kom jag, duschade, stressade, sen kom Lizze o hämtade mej.. sen blev de grillning för hela slanten. lite gnällig va jag nog allt.. va ju så satans hungrig..men efter fått mat i magen va jag nöjd o belåten. denna kväll i skogen bjöd på många skratt! :-)
sen blev det en mysig kväll och natt!

och idag, har jag bara slappat massvis..inte gjort nått vettigt, lika bra det kanske.. Skulle bli lite basketspelande lite senare?! :-) göttmos om det nu blir av! har iaf tryckt i mej lite mat nu och nu väntar duschen! blir inte basketen av ska jag ta mej fan ut på långpromenad.. o kanske sola med..!

och imorgon börjar jag jobba kl 7-16! på det nya! ska va motionärisk och cykla dit  :-)
duktigt tycker jag allt.. hoppas bara Bettan funkar nu :P haha!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback