seeg?

ja usch vad jag ha vart seg här på ett tag..
jag ha ju både hunnit fylla år och haft fest...

festen kan man sammanfatta såhär:
fylla, spya, SKRATT, skämt, VÄNNER, folk, God dricka, slagsmål, puben!
förstår inte varför folk ska slåss för? hmm..en del folk ha inte alla hönsen hemma alltså!
och det fick han veta klart o tydligt med,

så arg har jag nog inte vart på länge! fy tuusan! hehe!
aja.det var roligt fram tills dess iaf,
är riktigt glad för alla presenter och för att ni alla kom <3
Jag hade en kul kväll iaf! och hoppas ni andra med hade de...

var riktigt jobbigt att städa på söndagen kan jag ju säga..
krossat glas, läsk överallt,myror, flaskor utspillda, stearin lite här o där, snus överallt..
ja herreguuh som det såg ut!
men ja..efter några timmars städande va även de klart :D
och mie kom upp o pratade med mej när jag städade så de kändes inte så ensamt faktiskt :P hehe!
mamma kom med upp en vända... hennes kommentar
-såhär dant har de aldrig sett ut när du ha haft fest, herreguud!

söndagen fortgick o man gjorde inte så mkt minsann..
igår blev det jobba på österslätt i köket och även idag..
har mest jobbat o sen legat på soffan hemma hos Jeppsson :P haha!
det är de jag ha hunnit med denna veckan..

jag o johanna hade lite myskväll igår..
de blev flåtmat, glass med kolasås och frukt, sen blev det sola o sen bullar och cider.. :P haha!
ska det va, så ska de jävlar i att va :D haha!
vi skjutsade varandra på johannas cykel in till stan. haha
tattiga o vingliga? svar JA! haha!

Idag har det blivit hundträning med dessan! mkt trevligt..
och kul att se så många hundraser, coolt...
ja det va cooolt iaf tills jag trampade i en hundskit.. FYY USCH O BLÄ!

min dag idag? nej skulle inte tro det va! suck

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback