nu ska magen bort..

jag ha sagt det innan, jag säger det igen!
Nu ska magen bort!
Japp nu är jag mer bestämd än ngnsin förr!
Jag ska verkligen gå in för detta nu, jag ha hittat motivationen igen..
nu är de slut på skräpmat och latande!!
Nu är det nyttigheter och promenader som gäller :-)
mindre alkohol, mer motion!
Tycker verkligen inte om min mage! tittade mej i spegeln och bestämde mej, nu får de va slut på detta!
nu ska jag få en mage jag vill ha..så jag kan vistas på stranden i sommar!

Jag började bra idag iaf..
drack en halv kopp kaffe!
ja ni läst rätt, KAFFE!
ni som känner mej vet att jag är väldigt negativ mot denna dryck!
men jodå..jag fick ner en halv kopp..
sen blev det  1 timmer och 20 minuters lång promenad!
känner mej mkt nöjd..
kom hem o käkade gröt med blåbär och russin :-) och så en kopp te!
Bra start va?

tänkte städa på rummet nu men palla fan inte,
måste ringa lite samtal idag med! så får väl göra det..

över till magtränaren nu.. ha det finast!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback