nu är även denna helgen snart över..

tiden går fort..
jag har haft en kanon bra helg :-)

Helgen har vart mkt rolig ;) hehe..

I fredags blev middag hemma hos oss..

Mormors syster är nere o hälsar på, så de va kul!
Senare på kvällen åkte flaskorna fram..

Mamma.mormor, mormors syster o jag :D

Och sen kom skrållan på besök med,
blev ngra groggar och snapsar innan vi begav oss vidare på nästa pensis-fest, hon o jag :D haha..
Vi begav oss iaf bort till dannes mormor där 2 cider slank ner innan vi gick in till stan..
Dannes mormor trodde vi va strippor..
hmm..ska man ta det som en komplimang eller? haha..
ja det tror jag nog, för strippor måste väl va snygga? :P :O haha
sen blev det att shaka loss på compa!

O skulle vidare till harrys, men så blev inte fallet..
de blev att käka och sen hem till bingen :D hehe!

De var nog tur att det blev så!


Lördagen kom, och jag jobbade..

Sen blev det påskbord direkt efter jobbet hos mormor!

Tryckte in min cylle i Elins bil så jag fick skjuts hem..

då den inte fick plats i Lisas lilla golf, haha
Jag va faktiskt försenad, hehe.. åtminstone skyller jag på det :D

Blev en o annan grogg innan jag stack hem vid halv åtta. Sen kom Johanna..

Och återigen ngn grogg slank ner innan vi gick vidare..

In mot stan, till emma.. en trevlig förfest helt enkelt..
och sen shakade vi loss på compa :P gittans!

En sjukt trevlig o rolig kväll :D

TACK SÅ MKT ALLIHOPA! :D


Klockan pep o en trött malin vaknar o förstår att det är söndag o en ny arbetsdag..suck..

Lite snurrig i bollen blev det en dusch o sen va jag som en ny malin igen ;P haha!

På jobbet har det flytit på, dock inte så mkt att göra,
så har blivit en del städ idag, bara för att sysselsätta mej med nått liksom..

Ikväll får man la se vad som händer..blir kanske myskväll, chill eller slappakväll?  Får se! haha!

Vad ska alla andra göra denna söndagskväll? :D
dricka vin o stoppa upp ostbågar i näsan på varandra kanske..?
hmm..nej trodde inte det heller, bara jag o johanna som gör sånt, haha..



Over and out...

Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ekar i entren :O

Postat av: Malin

haha..tur att du kom upp till mej då :P

2009-04-14 @ 08:53:02
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback