Måndag och tisdagen :-)

igår vart det grillning hos syster, elin hängde på..
vi körde moppe dit, haha! så snyggt!
vi kom dock en timme försent, sorry!
Men vadå? de va ju iofs praktiskt då maten va klar och framserverad :P
käkade massa sallad, kött, hemgjorda frallor, korv, frukt , strips osv!
sen blev det chips, banan med choklad och kladdkaka..
haha..så bra gick det med min bantning ;-) haha!
Magen stod rätt ut när jag gick därifrån.. så illa!
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

kom hem, pratade lite med familjen..
innan jag gick igen..
ha haft en mysig natt och mysig morgon <3
vaknade dock tidigt då ngns klocka ringde, haha!
Och har vart vaken sen dess :D
men det gör inget, för det var det värt :P
pratade med elin igår med när jag promenerade, är så glad för att jag har dej gumman!
tankarna snurrar idag.. men jag ska försöka få perspektiv på saker och ting nu..

Tack för ni finns J och E! <3

Idag har jag ingenting planerat! ska väl försöka städa lite kanske,
gå en sväng på stan med kanske.
tänka men inte för mkt! få perspektiv på saker och ting.
det behövs..

skriver kanske mer sen.

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback