svar!

måste bara ge svar på kommentarerna jag har fått!

Ewa: Ja det har jag verkligen fått, de va jättehäfigt :) Sawgrass mills är underbart, jag kunde gått där inne hela dagar varje dag. haha.. men då skulle verklifen pengarna springa iväg :P Precis som om de inte redan har gjort de :P haha! shoppat som en galning! Jadå, resan har vart bra, är bra :-) ha de så bra du med. hälsa alla!

Cilla: Nej jag simmade med dom oxå, men de korten blev så löjliga på mej. haha! fick hålla han i fenan och bara åka med, coolt va? :D hehe! Nej spirre stod på kanten och tog kort :D han ville inte. OJJ, är det redan så kallt hemma hos er? jissunam.. jag får ta o komma upp sen ngn gång nu efter resan :-) 'Jadå vi ska njuta de sista dagarna. men duu..angående isacs kommentar: han är ju ärlig iaf, det är väl bra? hahaha!
Isac: Isac, hajarna här är väldigt farliga! så dom kan man inte bada med! Knasunge!


Idag vid 13 är det vi som åker på turistsightseeing.. tills dess ska jag ligga vid poolen.. för spirre sover fortf. Jag kan inte sova mer.. hehe!
Ha de så bra där hemma!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback