MIAMI :-)

Pappa: angående din kommentar om hängselbyxorna.. jag säger bara en sak, sådan far sådan dotter ;-) haha! det är fräsigt med hängselbyxor ;-) haha!

Hörni, nu är vi i miami!  Flygresan gick bra, jag sov nästan hela vägen..då vi spenderade natten på ett stengolv och ngra stolar på flygplatsen så va man ju ganska så trött!Vi kom fram till Miami. Hämtade bilen och körde mot hotellet.Blåste en hel del!

blåser klicka på den för större bild!


som ni ser här på bilden på palmerna blåste en hel del! är jättekvavt, luftfuktigheten är sanslös! Jättevarmt här :-) är vi inne på rummet eller ngnannanstans som i en affär o går ut utomhus immar mina brillor igen för de e så fuktigt här!


men vi är lika glada för de..vi pkte till hotellet och kollade in det! 10 minuter efter ankomst är de jag som står i bikini o vill bada i poolen :P haha! så det gör vi! mysigt! liten o mysig pool!
poolen :D

på nästa bild här på poolen så kan ni se hir dissigt det är i luften, av all fukt!
dissigt i luften

efter denna simtur blev det att duscha..sen gick vi o vilade.. båda va helt slut..efter vilat ett tag bestämde vi oss för att kolla in beachen :D stranden ligger ca 100 m iväg! så inte särskilt långt!
efter det tog vi bilen in till restaurangerna och supermarket för att handla. o ja jissunam va vi handlade!
vi åt på en liten mysig grekist ställe, jättegott!

efter middagen handlade vi som sagt o begav oss mot bilen där det sitter en lapp på rutan, spirre sitter nu i telefon..o vi ska köra nu..så jag får skriva mer när vi är tillbaka o berätta mer.. att vi alltid ska råka ut för saker! haha!
o självklart måste jag försöka hinna med att ladda upp lite bilder med.. :-)

Ha de så bra!

over an out!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Gud va skönt att ni är framme, här har vi haft ett himla huvudbry över detta ska ni veta. nu bara dör jag av att få veta vad det var för lapp på rutan. enligt vädret så ska det bli fint väder hos er alldeles snart :)kram

2008-09-11 @ 02:04:53
Postat av: malle87.blogg.se

Haha de kommer snart.. :)

Postat av: Cilla

Dim på brillorna låter ju trevligt! :-) Under sådana omständigheter menar jag! Njut! :-)

2008-09-11 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback