karlshamn till New york!

ja tror det eller ej..men nu sitter jag i en soffa i new york! hur häftigt är inte det?

flygresan har gått bra..
vi började resan imorse! gick upp vid sju...så men andraord har vi vart uppe nu i snart ett dyngn i svensk tid :P hee..
sitter här o käka macka o ska sova sen.. :) det skiljer ju 6 timmar i tiden

som sagt flygresan gick bra. bara det att på varje flygplats stoppade dom mej ok ollade igenom mitt handbagage.. det gjorde mej nervös.. men  ja..
i alla fall.. vi tog tåget till köpenhamn för att sen flyga till London. så då ha man sett lite av london med :P sen vidare med ett JÄTTEplan till New york! hehe..
när vi skulle landa detta jätteplan i NY va det för många plan iluften så vi skulle bli försenade i ca 40 min.. o det gjorde ju inte mina nerver lugnare! särskilt inte efter att fått order av piloten att spänna fast bältena en stund innan pga gropar.. massa pirr i magen.. det var dags för landning...och imed att vi inte hade ngn fönsterplats mådde en malin mkt illa.. och snurrig i bollen. kalla mej klen :P hehe.
vi landade ääääntligen efter en resa med film o mkt mat! fick smörgåsar 2 ggr, med tillbehör, lemonad, kakor, kyckling o potatis osv osv! det kommer bilder på dettta :D lovar! vi hade egen tv i sätena framme o alla nya filmer som gå på bio att välja på. gött! o för att de lyxa till det ännu mer så självklart tog man en vin till fikat :P

vi hoppade av i NY och här var det en aning varmkvavhet! inte så fräscht. fick genomgå en mkt  seriös säkerhet! sen åkte vi viadre med tunnelbana osv! o hamnade här i brooklyn hemma hos jonte! där värmen gassar! så har duschat nu precis! men är lika svettig igen. Jonte visa oss taket här på huset så vi vandrade upp där o såg typ ut över hela new york typ!
SÅ JÄÄVLA HÄFTIGT! hehe! försökte ta kort men så här nattetid här i NY blir de inget bra.. ska försöka ta med den vanliga kameran istället för att se hur de blir sen när man framkallat. super fint :) 

ja..så är fallet mina vänner.. jag återkommer..men nu är jag för trött för att skriva mer.. ha de finast! puss från en svettig malin! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback