Karlshamn igen

Idag vaknade vi först kl 13 ;) haha..
ja..en aning länge..men va tusan.. ;P

Vid 15 var det vi som blev bjudna på middag hos spirres mor.
Spaghetti och köttfärssås! Mumsigt värre!

Sen spenderade vi hela eftermiddagen där, snicksnackade och hade det trevligt :)
Körde hemåt..o har bara slappat..
lagt ut lite bilder till från miami!
Ikväll blir det att slappa framför tv, ta det lugnt. Har ont i magen o mitt ansikte är svullet litegrann.
Men igår var det extremt.
Va typ som en boll :P haha
Det var det första pappa påpekade när jag kom hem..
Mina kinder o hela facet var uppsvullet..tidigare på dagen sa jag till spirre, att de kändes konstigt i käkarna,kinderna..
Lixom stramar nästan eller hur man ska förklara det och värker litegrann..
Men inte alls lika mycket som igår..
Får väl hoppas att det går över snart. svullnaden har ialla fall gått ner nu!
och jag ha inte så ont mer :)

Så är livet gott folk.. :-)
Bara te att härda ut!
Syster yster, hörde om din fot igen, hoppas den blir bättre snart!
Svarade på din kommentar i detta inlägg med ;P hehe! klyftigt va?

Ha de så bra allihopa :-)
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback