godkväll..

blev at ut o käka på ngn mexikansk restaurang sen när jonte kom hem!
jag åt fajitas..men va inte så jättegott! efter matengick vi hemåt igen..bara slappat..
bjudna på fest ikväll hos jontes kompis! men varken jag el. spirre vet om vi orkar!
han har ont i ansiktet o e mega varm, han ha ju bränt sej stackarn o jag känner mej inte riktigt bra!
känns nästan febrig.. o ont som vanligt!
tröttna o sletna efter en heldag i ca 30 graders värme..
ibland orkar man inte bara!
men blir kanske att vi nöjer oss med utgång imorgon istället eller att vi följer med en sväng..
vi får se! mega varmt här!
ska ta en kalldusch!

fresten glömde ju säga dagens inköp, vatten,vatten o åter vatten, mat och så köpte spirre 2 par coola kallingar och jag köpte en t-shirt! :-)

idag har jag uppdaterat mig mkt så missa inte ngt inlägg o alla kort jag lagt upp.

ha det så bra!

puss o kram hälsningar från en julegran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback