detta går icke bra ;)

detta går la inte så bra, att vända dygnet igen till svensk tid ;) hehe
Sov mega länge idag igen.
Älskling kom o väckte mej vid 12.15 ;) haha.. o då  var jag mega trött fortf..
Men å andra sidan kunde vi inte sova så tidigt igår heller. haha.
Gick o la oss vid typ 3, sen låg vi väl o småpratade o hade de allmönt mysigt till 4,5 ? ;P haha!

Går icke bra detta med att vänja sej vid sverige tiden igen..
Måste verklige försöka att gå o lägga mej tidigt idag.
ska till rygg-dokotrn imorgon kl 11.
och i övermorgon ska jag jobba dag..så blir tidig morgon då!
Kommer va helt slut. men det är bara till att härda ut! :P




Satt o sträckläste en blogg igårkväll/natt. Om en fantastisk stark tjej.
som fick cancer. Fick följa henne från april i år fram till nu i september.
jagefrisk.blogg.se
Läste det nyaste inlägget sist  imed att jag lästa allt från början o när jag läste det inlägget förstod jag att hon gått bort!
Cancer är det hemskaste som finns..
Gud vilken starka människa hon var, precis som andra människor jag känner som kämpat mot canvern, men förlorat! Usch, kan dom inte hitta ngt riktigt bra botemedel snart?


denna tjejens tänkande och positiva inställning, fick en att tänka, man tar så himla mkt för givet!

Ha det så jättebra nu. skriver kanske mer ikväll!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback