dagen..

igår blev det sighseeing :) heh. bilder finns på bilddagboken.. :-) har uppdaterat mej jättemkt :) så kolla in det :-)

är så nöjd med ngra bilder jag har tagit så dem ska jag nog förstora upp och rama in och ha som tavlor :-) häftigt va? :-) hmm..meningen va att vi skulle ligga o pressa idag för att förbättra brännan litegrann..men inte så varmt idag och solen går i moln hela tiden så inte alls samma värme ute idag som det har vart de andra dagarna.. likaså igår. synd..!

menmen..lite färg har vi fått iaf, det får vi nöja oss med iaf :-)

Hoppas allt är bra där hemma med er alla. Hämtar någon oss på stationen? :-)
Är middagen klar tils vi kommer hem? :P hehe!
vi tror att vi är hemma vid 17 på lördag!



Det är ngra rätter jag saknar mkt alltså..så den första veckan ska vi bara äta saker vi har saknat ;-) haha!

* Potatismos och biffar (men de får vi ju när vi kommer hem .)
* Hasselbackspotatis och skinkschnitzel med bearnisesås! muuuuuums!
*Lasagne
*bakpotatis :D

Vi har redan börjat packa ihop allt vi kan!
Jag fruktar verkligen för hemresan..kommer bli jobbigt..att åka allt det i ett sträck.. på hitresan stannade vi ju ändå i new york o va där i ngra dagar.. nu blir det en hel dags resande.. och jag fick nästan panik på vägen hit då det tog sålång tid och jag satt inklämd mellan spirre och en tjej.. o kunde inte riktigt röra mej..
Hoppas på att vi får fönsterplats med..då jag mår illa om jag inte kan se ut...usch fy o pi! ;) hehe

Saknar maten, vännerna, familjen, djuren där hemma nu :) känns skönt att åka hem imrgon men ändå inte..för denna resan har verkligen vart underbar :-)
ett minne för livet! och egentligen så mkt mer att se och göra här :) hehe!

Tack så mkt för allt älskling! Undra vart vi ska åka nästa år? hehe. o göra en till underbar resa :-) 
Dessa veckorna har vart fantastiska :-)
Älskar dej Chrisse. Puss!

Ha det så jättebra allihopa :) så ses vi i övermorgon..vårt resande börjar imorgonbitti för oss!

Puss och kram! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Hämta er på stationen kan jag göra så att ni får bilen. Och hunden :) det ska bli skönt att få hem er. ha en trevlig hemresa - jag menar det verkligen. Kram ....

2008-09-18 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback