ännu en varm dag i miami!

solen lyser och det är ca 30-35 grader varmt..
blir mkt sol o bad!
Vi har precis skrivit vykorten och ska posta dom snart :)
Cilla, dit blev lite kladdigt, sorry! haha!

Spirres mobil funkar inte, för hans simkort är kasst! Den har inte funkat de senaste 3 dagarna,
bara så ni vet det där hemma om ni försöker nå oss.. ni får skicka sms till min mobil för det är för dyrt för att ringa!!!
Kostar 19.90 kr / minuten om ni ringer mej!

Idag har vi bara slappat legat vid poolen och vart på colins avanue för att handla litegrann och kolla läget :D

Imorgon ska vi till seeaqurium, då ska jag bada med delfiner.. Är lite eller rättare sagt mycket nervös. Jag hoppas att jag fattar vad dom säger..för gör jag inte det så får jag helt enkelt inte simma med dom..
 och i så fall jag får inga pengar tillbaka...
så håll tummarna för att min engelska håller imorgon..
ett test på min engelskakunskap kankse? hehe!
hoppas det är lätta instruktioner och att jag får se hur den framför mej gör med delfinen  och hur allting går till :D hehe!
jaomen.. jag är nervös.. men ska bli roligt..
för det är ju ngt jag alltid velat göra :-) coolt juh! :)

ha de så jättebra så ses vi snart. nu är det inte såå jättelänge till vi kommer hem..
och familjen..ser redan framemot de goda biffarna, vi ska få när vi kommer hem  ;-)

Puss o kram!

over and out :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vi är lite avundsjuka på er. Hoppas att du kan bada med dina delfiner. Christian får väl bada ihop med dem också.

2008-09-15 @ 11:37:24
Postat av: Mamma Ewa

jag hoppas att ni ser ut som pepparkakor när ni kommer hem! jag bara menar här är det iskallt!! och ingen sol, vi är sååååå gröna av avund så SOLA lite åt oss oxå. ja du malin nu är det upp till bevis vad gäller engelska, du kanske skulle ha övat lite här hemma??? hoppas ni får en bra dag med alla däggdjuren klarar du inte av delfinerna kanske du ska prova späckhuggarna - är inte de på samma ställe???

2008-09-15 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback