25/9-08 torsdag!

Tjosan!
Nu är jag helt slut..
Jobbat hela dagen.. och de var riktigt svårt att stiga upp ur sängen i morse alltså..
gick upp vid 6.30! sen cyklade jag till jobbet vid 7.15 !
Punktlig som jag är, så är det jag som traksa in på jobbet 7.29 ;-)
en hel minut förtidig ;-) hehe!

Ja..de blev inte riktigt 150 personer.. utan snarare 140 personer .
så har vart o göra hela dagen!!
Imorgon blir det en låång dag med..
Jobbar både dag o kväll kan man la säg. Jobbar 11.00- 21/22.00!

men nu börjar jet-lagen ger med sej iaf.. skönt det!

Cyklade hem direkt efter jobbet, så körde jag o älsko in till stan..
för att hämta mina undervattenskamera-kort :D hehe.
alla blev typ suddiga.. synd..
menmen..ska klaga lite på dom tror jag så kanske han kan förbättra dom ? :D haha!
efter det blev det till att handla massa mat!

körde hem mej..så gjorde jag middagen medan han lämnade sin bror i asarum.
Middan blev god minsann. Korv-stroganoff och ris :P hehe.

men hmm.. bör nämnas att spirre fick sätta på riset innan han körde hem alex..
för jag kan verkigen inte göra ris..
jag är dömd att misslyckads med ris och vet ni vad? Jag misslyckas med det varje jävla gång. haha!
Idag gick de lite bättre iaf, tack vare spirre :P haha!

aahh..o nu sitter man här.. bloggar litegrann :)

ha de fina fisken.
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback