Lista :D

SKULLE DU:
1.Skulle du vilja vara längre?
Njae, kanske ibland..om man vill nå ngt högt upp! ;)
2.Skulle du vilja väga mer? NÄÄÄÄ! snarae mindre ;P
3. Skulle du bli arg om din pojk/flickvän gjorde slut om du med dig nu? Inte arg; förkrossad! kankse lite arg då :P sårad o ledsen..
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis; Njae..va e meningen? de e väl människor som alla andra, men jovisst hade de vart coolt.haha. men jag ha ju min drömprins redan ;P haha!

5. Skulle du vilja dricka dig full nu?; Näää!

TIO KAN:
1. Kan du röra på öronen?;
haha neeej!
2. Kan du slicka dig på näsan?; nää
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaomen
4. Kan dina föräldrar lita på dig?; självklart, jag är en god dotter :D
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - 4 timmar av tysnad ? haha. näää! de blir verkligen en utmaning. men kan kan jag nog, bara jag vill såå :P
6. Kan du va på en fest utan att dricka?; SJÄLVKLART!
7. Kan dina vänner lita på dig?; Jaaa! säger jag att dom kan de så kan dom det..
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?; Har jag redan :D
9. Kan du suga? - haha..vilken fråga, på vad? haha!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - njae..kan kan jag , vill jag e en annan fråga :p haha!

FEMTON HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? -
Ha jag säkert gjort..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig; det vet jag att dom gör :)
3. Har du syskon? - stora syster cilla :D
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?;Troligen, ingen är ett helgon
6. Har du varit full den här månaden? - haha nej..de e ju den 1a okt idag :P
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? -Snart..:P
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - nej men jag ska :D
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? -hmm..jaa :P
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - jaomen :P
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Jao min älsklingsspirre :P
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - NEEEEJ!
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? -Nej!
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej!

TJUGO VEM:
1. vem är din bäste vän?
hmm..inga kommentarer. personen/erna vet det själva :D
2. vem älskar du? - Min familj, mina vänner , djuren :D
3. vem hade du senast sex med? - svårt o lista ut eller?
4. vem vill du bli full med? löjlig fråga..nget svar!

5. vem är den bästa artisten? - just nu är det nog takida, pink. avril!
6. vem pratade du senast i telefon med?- Mamma
7. Vem har du en liten crush i? -min älskling :P
8. vem är snyggast i hela världen? -Döh?! Har jag träffat alla kanske?
9. Vem skulle du ge en miljon; hmm.mig själv? :D
11. Vem är din bästa kompis? samma svar som första frågan
12. Vem vill du prata med? - ingen just nu, jag är trött o ha ont i huvudet!
13. Vem sov du senast med? -Älsk <3
14. Vem såg dig senast ? - Cilla o älsko!
16. Vem vet allt om dig?; Jag..?
17. Vem kysste du senast? - nte heller så svår fråga att lista ut, min honey såklart!
18. Vem kramade du senast? -Min honey!
19. Vem kan berätta allt för dig? - Mina vänner, eller jaa..de som behöver prata!? :)
20. Vem kan du berätta allt för? -De människor som jag litar på! Och djuren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback