usccccccccccch.

usccch..va jag e trött..besviken..
ont i huvudet, slappardag..
som tur är så är jag ledig imorgon med..ska bli så skönt!
men ändå inte, hehe!

Sen jobbar man hela helgen! inte alls kul...men så är livet..
o dessutom måste man ju få in pengarna :D hehe!

jahaja..så det är de här som kallas livet..
igårkväll på jobbet gjorde jag 3 tabbar.. först tappade jag en cideflaska så den gick i tusenbitar.hehe!
efter det gick jag in o skulle ta ut maten..då jag brände mej på fingret,, aotsch!
efter det gick jag in disken för att dicka lite då jag tappar ett glas..men som tur var så höll det! :P haha!

ahh..och idag är jag baar allmänt seg o besviken..
undrar hur de går för spirre i sthlm med..?


aomen..så är fallet..
fresten..en annan tabbe igår, glömde min stegräknare, så hade inte den på hela dagen! hehe!
även idag har jag inte användt den. SUCK! cila lär vinna denna veckan. haha!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback