kul..

Kom på en sak nu när jag tittade på lite gamla bilder..  som jag glömt säga..
jag o jennie jobbar kväll o båda e lagom trötta..

jag la i lite många korvar i grytan o säger till jennie vid stängning..
Jag- Ojdå, de e korv kvar i grytan..
Jennie - Men jag kan ta den.
Jag- Det är 7 korvar kvar i grytan!
Jennie - aha,men jag kan ta en,
Jag - O jag en, då är det bara 5 kvar!
Jennie: Ja, bara 4½ korvar var :D
Jag - hmm.. va?
Jennie: Oj, det blev ju fel! jag menar..ähm..hahahaha

o båda bara brast i skratt :P



_____________________________________________________________________


en annan skön kommentar denna kväll va av trötta sofi.
vi har ljusa och BRUNA grova baguetter.
Sofis kommentar:
Malin. vad är det i dom gråa baguetterna?
jag - gråa? menar du dom ljusa?
Sofi - nej alltså de gråa!
jag - bruuuna sofi!
Sofi - haha, jag menade de!

snacka om att vi var trötta denna kväll :D


Va bara tvungen tjejer ;) hehe!

ha de så bra. kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback