greys anatomi

det är verkligen  världens bästa program, älskar det!
har inte tittat på tv alls på typ 4 dagar..
men jodå..greys går inte att missa...
mamma skulle ändå gå o läsa, cilla satt framför datorn..och pappa..
jaa..han gick o läste tidningen när jag tog beslag på ''hans del'' utav soffan..
TVN VAR MIN FÖR EN TIMME!
och jag fick se mitt älskade Greys! :)
pappa gjorde mej sällskap den sista halvtimmen :)

- är detta som cityakuten malin?
- ja,ungefär!  fast i en bättre o nyare version!

hahaha..snygg förklaring va?

så nu sitter man här igen..
och gör inte så mkt!
Blir väl snart att slänga på en film och sen nana kudden?
åtminstone försöka nana kudden..!

Ha det finemang!
det ska jag försöka ha!

Kraam!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback