dagen!

dagen har bestått av massa barnpassning..
Isac och jag har haft en heldag tillsammans likaså imorgon med..
eller ja fram till att jag börjar jobba!
sen jobbar jag hela kvälla..
och på onsdag har vi med en dag för hos själva!
sen kommer ju mamma och mormor hem då med :-)

så idag har vi mest slappat. jag har inte orkat göra ngt annat..
inte isac heller för den delen. fast han har inte haft särskilt mkt feber idag!
vo hara bara ritat, tittat på tv och sett på film.
Brum och Lilo och stitch har vi sett på :) mysigt värre..
fastän tankarna ibland gått på annat håll..hmm..
sen vandrade vi ner til Citygross och gjorde lunch när vi kom hem!
sen kom älskling över en sväng!

sen slappade vi framför tvn med filmen lilo och stisch som sagt!
till ungefär nu när Cilla och pappa kom hem!
Ritat massa fina teckningar har vi gjort idag med.

ahh..det är väl så dagen har sett ut!
kolla in min bilddagbok så kan ni även se dagen i bilder ;) hehe
ha de så bra.
Kramar!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback