badat!

Nu har jag precis tagit ett bad, för andra gången idag. haha
så sjukt härligt i hela kroppen..
varmt o gott! jag e trött, jag e sleten!
Känner mej halvdan..
ögonen svider, varm i kroppen (skönt pga badet.) men känner mej hängig och febrig!
jobbigt..

men kvällen har vart bra, hela dagen har faktiskt vart bra :-P
Busat och umgåtts med isac massvis!
en kanondag,,
och nu ikväll vart det sminkparty hos sofia..
då en annan inte ha så bra lokalsinne..o särskilt inte gatunamn..haha
så fick de bli att låna pappas gps till KORPADALEN! hahahahah
det finns faktsukt massor gator där o de e inte sååå lätt att hitta när man knappt aldrig är i dom trakterna. :P haha!
men jag fattade aldrig pappas konstiga gps-ställning. haha..
och så ringde Johannadarling precis innan jag körde så hon förklarade vägen..
dock fel väg..
så blev en felvändning o sen ut på vägen igen..haha
Typiskt Johanna! haha!
men jag kom fram o den trevliga kvällen började :D
massa fin blev man juh.. och lärde sej ett o annat!
Måste oxå påpeka att sofias mamma hade gjort väldigt goda bortagjorda bullar och kladdkaka.
HAHAHAHA!


tack för en trrevlig kväll..
den behövdes!

Over and out!

Kraaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback