åter igen en hetsig dag!

åter igen en hetsig dag med massa folk..
men det är bättre det än att bara står o glo!
men ack..idag har det vart massa att göra.. hm..
kan nog tippa på att det har vart 400-500 pers idag!
Jag har haft att göra sen jag kom till jobbet och till nu när jag stängde o åkte hem!
vid halv två började jag känna av allt ''stående'' i ryggen! Hade inte suttit ner ngt på hela dagen..
och ryggen började värka.. menmen..bara till att härda ut , le och vara trevlig mot kunderna.. hehe.
blev mest att stå i kassan idag.. massa folk..
och lite diskande..men mest kassan!

klockan 14 blev det lunch för min del, trodde jag!
men hann inte mer än sätta mej ner..då det kom en rusch till..
så jag behövdes i köket.. och fick springa dit..
vid halv tre igen..blev det att sätta sej ner o ta det lugnt i typ 5-10 min...o käka..
kall mat = blää! så blev bara ngra tuggor..hehe.
och så bytte jag ut den kalla korven mot varm :P haha..
så jag iaf fick ner lite mat i magen i alla fall! hehe!

ja..de va väl allt för tillfället.
så deppigt väder.. och jag  har tråkigt..
depp och mysväder..man vill bara ligga inne, se en film och mysa med den man tycker om..

jag som hade tänkt att ''spela'' lite basket idag när jahg kom hem men ickesanicke.. det går ju icke i detta vädret. drygt.. så blir vl som vanligt..att man blir sittandes här..för det int finna ngt annat att göra.. hehe!
kankse se en film? läsa lite i en bok? hmmm..
ja man får se vad kvällen har att erbjuda..

skriver kanske mer senare,
ha en bra dag!

Kraaamkraaam!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback