2 okt - 08

idag har jag jobbat mellan 7.30- 15.30 minsann!
regnade ute idag s jag fick väcka Chrisse sådär vid 7.10, stackarn! hehe
Han va snäll o körde mej :D
Sen va de full rulle från man kom och ungefär till när man slutade!
Slutade dock en halvtimme tidigare då jag o mia blev färdiga tidigare än väntat! :P

på fika pausen, vi e inne i en diskussion om giftiga djur!

Mia - men är de farligt om man skulle äta en giftspindel el. orm? elle fixa magen de?
Maffe - njae, de e de nog inte. magsyran bryter ner de. man kan ju äta en skalleorm utan de händer ngt! pga att magsyran bryter ner det.. men blir man biten är de ju en annan sak!
Stefan - Så är de ju med kvicksilver med, man skulle kunna dricka de utan ngra problem!
Mia - Ja, men man lär ju skita hårt om inte annat!

hahaha. alla brister ut i skratt!

det snackades om rullstolsservice som ngn tyckte va en god idé
mias kommentar på de hela
- hmm..nää.de tycker jag inte alls är en bra ide, va faan vi ha ju säckakärran om ngn undrar!
hahahaha! (skämt åsido)

vid 15.30 kom älskling o hämtade mej! :D
tack för skjutsen!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback