trött idag?

en anng sleten idag..
det gick bra att jobba igår, kom väl hem lagom till midnatt!
det kändes så lätt och skönt att cykla till jobbet..
inte för att jag skulle jobba, nej utanför att benen kände det så! :P
så det tog bara 8 minuter till jobbet minsann, rekord :P

det dukades, jag plockade i ordning.. jag fixade o trixade!
kollade igenom tiderna för säkerts skull-..jorå..de stod att de skulle ha maten på bordet kl 19.45..
men de hela stämde inte.. filmen va slut redan 19.30..
men jag såg inte så allvarligt på saken bara en aning stressad, men jag kan ju inte stressa på ugnen..
så jag tog det rätt easy! de fick ju leka av sej lite innan maten istället :P
de tyckte jag va en god idé :)

klockan tickade på, kvällen flöt på!
klcokan började närma sej tolv när vi begav oss därifrån..
en cykeltur senare är det jag som sitter vid datorn ett tag..
trött som man blir kastar man sej i sängen.
men lyckas aldrig riktigt somna..
vid 7 kolla jag på klockan o fundera.. har jag verkligen sovit än? hmmm..
konstig känsla..
vid 8,9 somnade jag iaf o sov nu till ite över elva..

sitter och väntar på att mamma ska bli färdigstädad inne i badrummet så man kan ta sej ett bad/ dusch!
sen blir det att duscha.. :P

och i eftermiddag blir det fika med pinglorna mina!
sofia min sofia smsade o frågade..självklart är jag sugen på att hänga med.. :P


nehe...nu ska jhag se hur långt de ha kommit..

pyss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback