tradig dag idag men ändå inte..

nej för konstigt nog är jag inte uttråkad..
trots att jag inte gjort särskilt mkt idag..
vaknade vid elva.. med massa halsont..
fick bli att ta en kopp glögg-te :P
sen krypa  ner i sängen igen med datorn i knät..
kolla på lite roliga klipp :P hehe
som jag gjorde inatt med, när jag inte kunde sova :D hehe!
massa kuul..fy fasiken va jag skrattade åt en del! :P

gå in kolla.. ngra favoriter :P
såå kuul: http://bubblare.se/movie/svt_s_rikard_palm
så söt!  
http://bubblare.se/movie/barn_skrattar_nar_den_andre_hickar
Kuul:      http://bubblare.se/movie/startskott_for_lopare
Elakt men dock lite kulhttp://bubblare.se/movie/elakt_skamt_haha
oxå lite kul :     http://bubblare.se/movie/vadret_pa_svt_hojdpunkter

Jag skulle va duktig o klippa in dom..
så man kunde se på dom här direkt..
men fattade inte hur man gjorde :P haha.
ovanligt va?
klippte in koden o allt som de stod man kunde göra..men nä.
.de funkade inte? :P

iaf..dagen flöt på..blev frulle, duschdags..
lunch/middagstime.
hjälpte pappa med kameran litegrann idag med, lektion 2 kan vi kalla det :)
sen slappat mest framför datorn idag faktiskt..
sen nu i eftermiddags /kvällningen fick jag nog av mitt rum..
så nu har jag städat upp på golvet, dammsugit och rensat ut lådorna och skåpen i tvhyllan :P
så nu har jag två lådor helt tomma ;-)
snacka mkt skit man samlar på sej under åren :P
jaomen..blev en hel kasse fylld med skräp :-)
så nu har jag bara att hänga upp kläder som ligger i lite påsar :P haha!
+ att rensa själva sakerna på tv-hyllan, ska ta ner massa prydnadssaker osv från den..
så de blir lite finare..
Nu är iaf mitt rum beboligt igen.. O massa fint till jul :D wehoo!
nu e jag klar med min julstämning hos mams o paps :D

greys ikväll :P
men innan dess ska jag hinna bort till ngn affär och köpa halstabletter,
och kanske lite chips? ;-)
det tycker jag att jag kan unna mej själv idag...

hmm..elins och min pakt börjar inte så bra.. ha inte ens orkat leta rätt på magtränarn..
jag får ta på mej en böter idag elin! :P
så ska jag ha tagit fram den tills  imorgon.. :D
då det ligger massa saker i vägen nu!
Btw Elin,jag hittade en färg här hemma nu när jag städade..
precis den färgen jag bestämt mej för att ha :D
weehooo :P när ska vi färga mej? ;-)
vi få färga kim med då i samma veva..
se framemot denna tjejjkväll :-)




Hur har er dag varit? Har ni hittat på något skoj?


Puss och kram

over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback