Stan, kulturella? o annat trevligt :P

ännu en dag har gått förbi! :P
paketen till helgens kalasfixare är nu mer inhandlade..
jag kan ju inte riktigt skriva vad än..man vet ju aldrig om ngn av dom är inne o snokar!  hehe
men jag lovar att avslöja det på lördagkväll precis innan jag drar dit eller på söndag! haha!
men jag kan ju säga så hör gott folk..
det är inget märkvärdigt alls :P mohaha!

för övrigt idag..

så var vi jäätte kulturella och tog ett besök på biblan..
nu har vi fått nog av det hela för resten av året..
hmm..jättekultiga! 
Sofia stod o gafflade om lite allt möjligt,
johanna satt och målade lite idominsalva på läpparna,
medan jag satt o tjattrade att jag inte kan med mina piller och ringde u.mottagningen lite då o då! haha!

Hmm..ja okej då, sandra va den kulturella..
det va hon som sökte på datorn,
hon som lånade böcker och med både de ena o det tredje!
Sandra får en liten eloge för detta :P

själv va jag mest irriterad..haha!
Jäkla UM det där..
kan hålla med sofia.. det är lättare att komma fram till bingolotto än dit..
fy tusan!!
trodde det skulle va lätt tillgängligt att ringa dit o vips så svarade ngn o besvarade ens frågor.
men nejdå..då får man hålla på o ringa i en timmes tid innan det ens går fram signaler..!
vad e det för stil?
tänk på alla ungdomar som bara ger upp för man varken ha tid, ork eller lust att sitta i telefonen hela dagen!
naahe..det är inte rätt minsann! Upprörd!
tänk om de bara hade vart ngn stackare som ringt dit för att fråga efter kodis..men så svarar ingen..
ja jissunam..då vet vi alla hur det hade gått..
hmm.. nej nu e de nog färdigpratat om UM för denna gång..
trots att personen i fråga som svarade inte kunde förklara särskilt väl..
nej..nu sluta vi klaga :P


dagen fortlöpte och vi blir klara på stan..så då är det vi som går till matöppet..
nememm.. vooila! Och nu har även sandra fått internet.. ja åtminstone i kartongen..
nu ska det bara installeras med ;) hehe!
så nu kanske ännu en bloggare och bilddagbokare föds till liv?
man jkan ju alltid hoppas :)

sandra hämtat ut sitt internet :P

bjuder på denna bild.. GLAAAADA sandra som äntligen fått det hon läängtat efter..
Internet!! ;-)

vi skiljdes åt vid matöppet..
sofia skulle iväg o ta lite mått, johanna hem till hunden och sandra hem till tvätten o troligtvis internet med..
medan en annan gick hem o åt :P haha!

Tack för denna trevliga dag mina bruttor! :-)


kvällningen blev det lite filmtittande.. Baby Mama..
den var helt okej!
o massa chips, så nu har jag mega ont i magen :o(
snyft snyft! men jag ha bara mej själv att skylla!
sen blev det att köra / åka en sväng med spirre med innan man va hemma på plats
o nu sitter jag här.. redo för sängen.. krypa ner jämte ludde ;-)

Gonatt mina kära läsare :-)

Kram och.....
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Spirre

Bra inlägg! :) Puss på dig med sötsnork

2008-11-13 @ 23:43:35
Postat av: http://malle87.blogg.se

mitt inlägg bra? man tackar :)

2008-11-13 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback