städning pågår..

efter denna städning kan jag konstatera att jag har väldigt mkt saker och
samlat på mej massa skit under åren :P haha!
Jag har fortf. inte städat klart :P hehe!
och jag ha som sagt hållt på sen 11 i morse :P
Men nu har jag bara tvhyllan kvar och nattduksbordet som ska rensas :P
weeiii, sen är jag klar :)
men just nu måste jag ta en liten liten paus till pga ryggen.. :P hehe!
illa illa..
ska byta på blixten med + dammsuga! :P
känns som jag kommer bli klar ngn gång ikväll ;D haha!







lögner är falskhet, falskhet är svek..
svek är fördjävligt!
och oförlåtligt....


Kommentarer
Postat av: Spirre

storstädning me andra ord :)

2008-11-20 @ 17:09:02
Postat av: http://malle87.blogg.se

ja riktig storstädning :D

2008-11-21 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback