Söndagen och dagen!

jorå så att säga. sömdagen blev en ganska lugn söndag..

så söndagar ska vara och för sej!

Blev kvällsmat tillsammans med familjen..

Malins mage va hungrig liksom :p

Körv med bröd blev det denna afton..


Direkt efter maten blev det gossip girl- tittande självklart!

tom mamma och pappa såg det med mej :P

eller jaa..mamma iaf.. pappa tyckte nog att det va skit o gick o la sej o läste tidningen istället!

direkt efter gossip grilg är det jag som vandrar ner till stationen för att ta tåget till k-stad..


tänkte våldgästa Mie för natten..

det blev en natt för sej kan man ju säg med en närgången mie som pratar i sömnen.. hmm..

men även det gick bra :P haha!

hennes klocka plingade ganska så tidigt men jag fortsatte sova :P

tills min ringde vid sju :P hehe!


va ritkigt jobbigt o segt och stiga upp men efter lite tacklande med mej själv,

tvingade jag upp mej..

blev frukost på Fantan..mums! Fralla och juice :-)

Innan jag beger mej till skolan, där jag ska va hårmodell för Linnea..

jorå så att säga. jag hittade vägen.. traskade in i skolan och även där inne hittade jag rätt :P

Kom tom 10 min förtidigt :P hehe!

klippningen börjar och nu har jag klippt av mej allt hår? :P


när ajg va klar vid elva tiden vandrade jag hemåt mie igen..

de började självklart ösregna och jag får traska i ösregnet..

så så blev de med den frisyren :P haha!

är genomsur när jhag äntligem får syn på mies hus o betsämmer mej gå in för att byta byxor iaf!

för jeansen va så blöta att man kunde krama ur dem massa vatten..

jackan va genomsur och hade läkt in på tröjan under.. osv!

Tyckte det va lite dammigt hos mie på golvet.. särskilt under soffan..

så jag tog ett tag med dammsugarn innna jag vandrade bort till fantan igen..

käkade lunch och satt o väntade på att misfis skulle sluta..


sen spelade vi lite playstation innan jag bestämde mej för att åka hem..

tidoptimisten malin tittade fram igen. haha.

en 10-15 innan tåget avgår började vi vandra från mies..

men jag hann minsann.. va bara påväg in i fel vagn när en konduktör sa till mej..

så det var ju ikne mer än snabba sej till 3 vagnar längre bort.

fick stressa.. men jag hann :-)

när jag sen sitter på tåget komme rjga på att jag glömt min mobil hos mie. suck!

men tur att man har en reserv ;-) haha!

en trevlig visit, tack för denna gång! på återseende!



Puss och kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback