snart läggdags?

tro det eller ej..
första kvällen på länge jag känner att jag gå o lägger mej i vettig tid..
jajamensan folket...
nu är de snart jag som kryper ner o få min nattliga skönhetssömn..
tror ju inte att john blund kommer att komma o ta mej direkt..
men man kan ju alltid hoppas..

Imorgon är det arbetsdag som gäller..
o jag fundera på att ställa klockan ytterligare en timme tidigare så jag kan bege mej ut på en joggingtur innan dagens allvar börjar? :P hehe..
Vet dock inte när jag slutar..
men vi har invigning av legorummet + en konferans imorgon..
men det ska nog gå bra :-)
kan tänka mej att det blir vid 16, 17 tiden men man vet aldrig :P

Greys -avsnittet idag va faktiskt inte så bra..
blev så udda på nått sätt..
men jaa..jag slutar inte älskar greys för det! :-) hehe!


hoppas ni där ute ha haft en bra kväll? :)

over and out..

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback