sjukling..

så typiskt mej att gå och bli sjuk när man väl se framemot ngt..
ja för det är de jag gör.
jag ser framemot sandras inflyttningsfest och komma ut o ha roligt!
För denna lördags kväll ska ingen eller inget att få förstöra..
jag ska ha en kul kväll..
om jag nu är frisk..
det hoppas jag verkligen!
annars går jag till sandra ändå :P haha!
för jag behöver vekligen en kuul kväll!

tog febern för ett tag sen..då hade den gått upp..
hade 38.2 :P
men innan dess va den omkring 37 så de e ju lugnt :P
får hoppas den går ner igen.. :-)
men lite synd om mej själv tycker jag allt att det är..
ska försöka sova bort allt :P haha.. om de nu går!
om jag ens lyckas somna..
tror jag gör de minsann..
då jag inte må bra...

menmen..slut på sjukdomsgnället :D hehe!

dagen idag ha för övrigt vart jobbig, lite kul, men ack jobbig :P haha..


har dessutom fått ännu mer tider :P hehe
de ökar sej varje gång tkr jag :p
så ja..nu ha de ökat litegrann till..
mkt jobb från och med nästa vecka tror jag...
iaf blir myyyycket i dec..
drygt.. menmen..desto ännu större anledning för mig att börja köpa julklappar i vettig tid.. ;-)
som om de kommer hända? haha!


godnatt..

// en sjukling till malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback