niiice dag!

dagen började ganska så sent..då jag vaknade ganska så sent.. hmm.hehe!
blev duscha.. göra sej i ordning..
lunch? tack men nej tack!
kålsoppa är verkligen inte min grej..
häromdagen hade vi ju kåldolmar..
malin klöktes! hehe.
kalla mej kräsen. men kål är inte min grej..dessutom stinker det ju bajs med.. usch!
ärtsoppa är med en sak jag ogillar.. blä! :P haha!

ja iaf.. fick bli en sked stekt potatis..
blev promenad ner till spirran! en sväng..
innan man begav sej vidare mot Sofia..
då johanna den lilla rackarn inte svarade i telen.för hon blev fast framför tvn :P
egentligen hon som skulle komma o hämta mej..
men de va lugnan.. ingen skada skedd! :P
när man e framme vid sofias, ringer den nedrans johanna som säger att hon kör på en gång..
jag traskar bort mot sofia, som ropar från balkongen.. vilken kod de är in till huset..haha
här håller vi inget hemligt minsann? nu vet nog hela grannskapet om den..
traksar in... vi traskar ut flr att vänta på johanna..
5 minuter gått..10 minuter går.. ringer johanna.. nemen..då ha hon precis kommit ut ur huset :P haha..
klockan tickar o Sandra sitter uppe vid hamrins med alla pensisar o väntar.. hmm..
men vips så dyker hon upp..
hon orkade inte sitta där mer o vänta..
ytterligare 5 minuter går.. o ytterligare 10 minuter går innan Zigge och Johanna dyker upp runt kröken..
bilen placeras o vi vandra upp på stan..
anländer till hamrins..men inser att vi inte vill fika där..
Jag o johanna hämtar bilen för att köra till sandra medan de andra går..
Zigge är lite seg i starten men vi komme riväg.. bli lite frallor o iste inhandlat!

sen följde en trevlig fika hemma hos sandra!
satt o pratade konstant.. efter ett bra tag säger sandra när hon kollar på klockan..
- Va fan? har vi suttir här o snackat i 3 timmar..

mycket riktigt hade vi gjort de.. tiden går fort när man har roligt minsann..
det är de enda jag ha att säga om saken..
blir en promenad..släpper av sofia hemma..
då hon ska laga gröt till gunsan och troligtvis sen gå o lägga sej den lilla pensionären !
Inte gunsan då utan sofia :P

efter promenaden är de Johanna som kör mej hemåt..
mysig kväll! :-) hehe! det är de jag har att säga om denna sak :P

..och nu sitter man här..
ska strax släcka lampan o krypa ner i sängen med Ludde :P haha!





(spirre, min dator funkar inte..? den gör fortf. likadant när man startar den..)




Kan bjuda på en av 2 bilder som togs ikväll :P

sofia strax hem til gunsan :P
 
sofia min sofia när vi släpper av henne..och  sen fortsätter vår promenad.. :P



tjejer. ni gör verkligen dagarna roliga :)
o til helgen blirre party igen..eller rättare sagt kalas! haha
vad vi anser om den saken kan jag blogga om lite senare..en annan dag :P mohaha!

Kommentarer
Postat av: Spirre

haha jaa va ska man säga... kissunge haha



Får kika på skiten sen

2008-11-13 @ 00:09:18
Postat av: http://malle87.blogg.se

hahaha..skit ner dej :P

2008-11-13 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback