(morgon) DAGEN

jag ska nog ställa klockan..
så ska jag fanemej ut och springa imorgon..
lär gå sådär halvbra..men jag ska faan göra det!
Ja banne mej att jag ska..

sen ska jag hem..vika reklamen,
städa tvhyllan om jag hinner innan jag ska bort till mormor o göra tårtan!
sen efter det blir det nog hem och duscha..
göra sej iordning o sen bort till mormor igen..
för en mysig dag/kväll..
o god mat..

japp för även här bjuds det på smörgåstårta :-)
maaalin looove!

till kvällen blir det kanske utgång med girlsen.
vit eller inte vit kväll?
det får man se.. :P hehe!
en flaska vin kanske kan slinka ner? hmm..
ja som sagt..man får se vart kvällen har att erbjuda o vilket humör man är på..
och hur länge man är hos sin älskade mormor ;) hehe!



dags för att sova snart? jaomen.. :p hehe




godnatt allihopa!
tack för ni läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback