mitt nya beroende.. TE!

jag tror att mitt loka-beroende börjar gå över i TE-beroende.. :P
mumsigt med te juh!
Innan ha jag inte kunnat dricka de..för de e ju så varmt..
så då får jag ont i magen..
kan visserligen fortf. inte få ner det på morgonen..
för då göra magen ont :P
men såhär på kvällningen är de hur gott som helst att ta en kopp TE!
se en film eller lyssna på bra musik..
eller ta ett varmt bad med en kopp TE! :P

TE, te te te! mumsigt..
Är inte ni beroende av ngt?
Datorn ha med blivit ett stort beroende och bloggen, grrrr! :P haha!

sitter och dricka glögg-te!
och känner mej sprallig i hela kroppen..
de luktar jul o man kan inte bli annat än på bra humör :-)


God jul Folket.. GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback