knotknäckarn? :P

japp..morgonen eller rättare sagt dagen börjar med ett besök hos naprapaten..
kan ju säga att det verkligen behövs!
morgonen däremot började rättare sagt av att jag steg upp o tog en dusch..
sen hamnade jag här och ha inte gjort så mkt mer...? :P
För över alla mina saker på hårddisken nu..det verkar ta sin lilla tid..
måste göra detsamma från den andra datorn med juh,,
men de lär ta dyyygn :P HAHA!
då det tar 2 timmar att bränna en film :P

projektet med stegräknare och städa rummet verkar ha runnit ut i sanden..
men ändå inte..stegräknarn åker på idag..
och en kartong måste införskaffas till rummet så jag kan fortsätta städa.. :P

Konstig natt har det vart iaf på tal om annat..
legat o drömt fastän jag inte riktigt har sovit..
ngn som mer ha gjort det ngn gång?
märklig känsla!

nehe.. nu åker palterna på så man blir en anständig människa..
kan ju inte åka i handduken direkt :P

ha en bra dag!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback