knotknäckarn, lunch och telesamtal o karlar :P

hos naprapaten gick det bra.. faktikst..
hade lite ont när jag vandrade därifrån..
men nu känner jag mej som en ny Malin :)
ryggen hade blivit bättre..
så ska inte dit förräns om 3 veckor nu. det va väl en bra nyhet? :)

blir avsläppt borta vid mormors.
tack för skjutsen <3
käkar lunch med mor o mormor!
sen vandrade man hemåt..
anlände hemma.. ringde ngra telesamtal. men inte en jävel svarade..
suck o åter suck!
nu har jag iaf försökt ta tag i mitt liv :P haha!

rätt som det är ringde det på dörren o en massa karlar trillar in..
här ska fläkten o andra grejer justeras och göras iordning,
ja man tackar ja! :)
nu kan man ju hoppas det blir mer sug i fläkten iaf :P

ja det var väl allt för tillfället.. :P




Tjiiing tjoong! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback