Julmarknad :D

meningen va att jag skulle slappa litegran..
o kasta mej i sängen för att se en film :P
efter duschen...

men när jag satt o åt fisksoppa!
ja folk, ni läste rätt, jag åt soppa! med fisk i dessutom :P haha!

ja iaf.. men så blev inte fallet..med slappandet.
pappa sa att han skulle upp till julmarkanden i parken..
o frågade om jag skulle med..
självklart ville jag det..
jag frågade mamma o hon ville med följa med.
sen ringde vi cilla som oxå ville följa med..
så nu blir det lite kvalitetstid med familjen :P
inte varje dag det händer minsann :p

efter det..få vi se hur mkt klockan bli..
kankse man hinner med en film då...
iaf vila en stund...om jag inte gå ut med reklamen?
hmm..fullspeckad dag minsann :D hehe!

ha en bra dag..
de ska jag försöka ha iaf!





o kan ingen komma o pilla mej i öronen? hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback