jobbdagen..

jorå..de gick bra att jobba..
trots att man hade mkt i tankarna tack vare en person..
men allt gick bra, allt flöt på :P
jobbade mellan 16 och 19 .
så inte så länge.. men va ganska så skönt..
dock va det inga där när jag gick..alla satt o kollade film..
så när jag va klar vandrade jag hemåt..
ngt på 9467 steg har de blivit idag..det ni :P

så är man ledig fram tills på söndag nu..
då hoppar man in på lunchpasset 12-15 :P
undrar om de e elin som jobbar då?
hmm..de måste de ju va..
kuuul :D hehe!

usch..nu börja jag bli trött..
som vanligt är man uppe för länge för att man inte kan sova :p
men imorgon ska jag ta tag i mej själv..
då ska jag lägga mej i vettig tid + hinna med massa under dagen.. :P
hur ska de gå till om jag ska förkorta ner den.. humm..
stress? :P nejdå..

stress? ja de e ngt jag börja känna inför julen minsann..
inte en enda julklapp inhandlad.. suck! ngt jag ska ta tag i nästa vecka :P
ska ju skriva lista imon till vilka man ska köpa till ;-)

nej..nu kommer nog snart john blund :P haha!

Godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback