ingen händelserik dag..

idag känns det inte som en händelserik dag..
känns mer som en jobbig dag..
ha knappt sovit ngt inatt. ha inte kunnat... och sen ha jag hostat massvis med.
sjukt irriterande...
vaknade vid 8 tiden..men tyckte de va för tidigt för att börja dagen..
så jag låg kvar i sängen.. vred o vände på mej..
lyckades nog somna en stund..
vaknade igen vid 10 av att det plingade på dörrn..
ngra gubbar som kom på besök, de skulle kolla rören i duschrummet..
o jag gav upp.. ingen mer sömn för mej.
trött som fanken är jag..
ska nog kasta mej i sängen och se en film..
mysigt värre juh! :)

klockan är redan halv tolv..
har gjort mej i ordning..eller ja..iaf duschat o klätt på mej..
o käkat en tallrik yoggi..

börja ju jobba vid 16..
drygt.. men de e bara te att härda ut ;) hehe..

HATAR ATT VA FÖRKYLD!!
hosig, snorig, ont i huvudet, trött!
åhh..vikken pissdag!

ha en bra dag alla andra iaf :P hehe!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback