helgens bravader ;)

fredagens bravader slår nog allt. :P hehe

skulle bli lite tjejmiddag med girlsen.. skulle va hemma hos sandra..
bara det att Johanna glömde en viktig detalj, att vi skulle va i Sandras hus, haha.
och inte i nya lyan.. så där kunde jag stå o vänta o vänta.. o ingen skulle kommit :P haha!
Johanna ringde o frågade hur långt jag ha kommit. att de har fått motorstopp..
Jissunam tänkte jag, har nu Gudrun gett upp ? :P (gudrun = bilen.)
men åhh nej.. efter ca 20 minuter är det johanna och co som dyker upp i rallybilen gudrun :P
efter att ha haft motorstopp framför en civilpolisbil..
där de satt o spande,tro inte alls att de tyckte att det var besvärande? haha
men det var ganska trevligt ändå att stå där i kylan o vänta? haha.
Jag träffade ju Emma, så vi stod o snackade lite skiit :P

rallybilen rullar iaf upp vid sidan om en.. in i gudrun som spelar en sjuhelsickes hög Göstamusik :P
Johannas stora idol ;)
iväg bar det mot asarum. till Sandra :-) där vi skulle göra mat! men hmm.. det blev inget avancerat..
men vad hade jag förväntat mej ? haha. när det gäller dessa tre damerna :P
det blev pastasallad och kassler :P mumsigt! våra magar blev mättade.. och trötta.
en promenad senare är det vi som sitter inne i soffan igen pigga med en flarra vin :P haha!
Sofia behövde verkligen lite vin med det temperamentet hon hade denna kväll :P haha!
Stackars sandra som har haft en fullspäckad vecka. håller på att somna.. jag tycker synd om tösabiten!
vi beger oss därifrån.. :P

det är nu jag kommer till verkligen helgens bravad! haha!
vi tar en torgarunda med gudrun..Johanna kör upp på torget, gasar på, alla kollar :P haha!
men de va liksom lite halt med de där dubbdäcken..så vi glider mest :P
Johanna bromsar och ingen skada skedd.. det var ju inte ens uppe på trottoaren.. men hade vi kommit dit..
hade det vart närmare rakt in i kyrkomuren..
Johanna bromsade o jag skriker - johanna backa! backa! det kommer en bil.. när bilen kommer närmare ser jahg att det inte är vilken bil som helst utan det är polisen. :P
Polisen kör framför johanna.. de tar sej ett snicksnack, får blåsa..
men inget mer än så.. o en uppmaning med att ta de lite lugnare, för de e halare med dubbdäck på!
- Jag ska sköta mej och tänka på det svarar en nervös Johanna!

så här i efterhand tyckte johanna att det kanske va bra att det hände, för annars hade hon aldrig fått se en så snygg polis :P hahaha!


Igår var det ju partaj i swingtown..
fast kvällen började hos Gunsan och Sofia. sen åkte vi bil därifrån till sandra..
och där blev d elite drickande, lite shotar och även att vi lockade håret.
Danne körde oss till svängsta! Vi anlände på festen.. och det var ganska så jättekul faktiskt :)
träffade lite folk som man kände.. bekanta! och  om inte så bekantade man sej med dom :P haha!
det blev en sen kväll/ natt.. 
En mkt rolig o spexad kväll de måtte jag säga!
tack så mkt Becca för en kul fest!
o tack så mkt johanna, sandra och Sofia! Ni är underbara! <3

Idag är det farsdag.. och gör ingenting alls.. ska nog kasta mej i sängen o se en film eller nått...!
har ont i huvudet? haha! illa!

Hoppas det blir lite mys med sandra ikväll.. :)
eller om man ska åka till mie o våldgästa henne över natten...
då jag ska så tidigt i k-stad imon..
hmm..ja man får se vad kvällen har att erbjuda :-)

Ha det så jättebra! skriver nog mer sen!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback