hårmodell igen..?

hårmodell igen? men denna gången till lite mer professionella :P
Jag va livrädd när jag gick dit, jag har ju scenskräck..
så man hoppades ju på att inte bli utvald :P hehe!
men alla som va där utom 1 fick va med ;)

men tur som det är så kan jag inte imorgon.. eller övermorgon..
så blir att gå dit på torsdag? :P
få håret klippt? hur de nu ska lyckas med det..
o en färgning gratis ;-) det kan ju inte vara helt fel :P
bara man inte kommer ut som en korthårig blond- bimbo :P haha!
+ att jag slipper mannekänga o gå på scen, gitt!! :D
bara bli uppvisad för..hmm.. någon? :P

Johannas hår ska bli klippt imon o färgat :-)
hon ska bli kortklippt.. häftigt!
tro hon kommer bli dösnygg ;)
dessutom ska hon klippas på scen ;)
japp..imon är de johanna som ska få ngt liknande victoria beckham frilla..
åhhh..spännande :P
dock en lååååång dag! fan till 21.30 :P hehe!

ja jissunam.. blir heldag för mej på torsdag.om man palla? jaa..de gör jag nog.
jagbli inte så lätt utråkad. men de tråkiga är att jah inte känner ngn där..
hmm..men får väl lära känna ngn då så jag slipper sitta där som ett fån helt själv :P


va så kul..
snubben som bestämde hur alla skulle klippas osv..
tog i allas hår o smekte dem i håret. osv.
han sa att johanna hade fina ansiktsdrag..
för att inte nämna..att Johanna, jäklar iatt tyckte de slog gnistor där..
eller hmm.. tänd kan väl alla bli? hahahaha!
Johanna du är för góo! :P haha!

snubben som fixar alla, pratade med johanna..
om att hennes hår ska klippas kort..
johanna - ja det är ju lite tråkigt med långt hår?!
Snubben - Liiiiite???!  det är ju fan som leif loket olsson i midjejacka :D

hahah! sen blev det att handla med cissi! och johanna såklart!
åkte hem till cissi där johanna skulle rota fram lite kläder hon ska mannekänga imorgon :P

sen nu kom man hem o hamnade här ;)
va ju tvungen o berätta om detta :P


ha en bra kväll :P
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback