Godmorgon världen!

nu har man vaknat..
vaknade vid elva av att det plingade på dörrn..
men jag hann inte öppna..hehe..
men sen hörde jag att de plingades på nästa dörr..
så antagligen en försäljare..
ochinteallsdenjagvilleattdetskulleva

efter ha kämpat mej upp ur sängen o tvingat mej upp till dörrn
så var det ju ingen där.. hur sur blir man inte då?
men kanske tur att jag inte hann öppna..
för om de hade vart jehovas va jag verkligen inte på bästa humör att få såna kottar på besök :P
kastade mej i sängen igen. va trött som en zoombie.. :P
men ändå inte..
jag kände ändå att jag hade fått sova ut!
har inte vaknat en enda gång inatt :) skönt!
iaf somnade jag om och vaknade typ 10 min senare av att mobilen vibrerade..
sms från elin :P alltid lika trevligt..
somnade om..vaknade vid 12 när mamma kom hem..

o nu sitter jag i sängen o lyssna på musik :D
i pyjamasen under täcket :)
mysigt värre..

klockan är fasiken redan ett..
vart har dagen tagit vägen?
meningen va ju att jag skulle ut o springa idag..
men de e fan 2 minus ute och snöar! :P
blir ett bad. plocka upp på rummet, sen ner på stan vid fyra och ta en fika med girlsen :P
Kim och elin! <3
trevligt värre :-)
sen efter det blir det nog att ta en simtur ? ;)


weiii..o så kom lönebeskedet idag..
jag ha inte tänkt på hur mkt jag kunde få denna månaden.
kändes inte som så mkt..
men nu när beskedet kom, blev jag helt klart  nöjd! :P
inte jättenöjd, men nöjd, haha!grrr! ;)

för övrigt händer inte så mkt..
julen börja komma och vintern börjar definitvt komma!
mina skor va färdiga idag med, de som ha vart på omklackning..
så  nu har jag äntligen mina fina skor igen ;)

Hur ser er dag ut idag?

Ha en bra dag!

Pyss









såbesviken,dutarintemejpåallvar

Kommentarer
Postat av: Spirre

du bara anklagar mig.. du som fick utfall ihelgen..

jag är hemma nu iaf.. fifan deva lite halt på vägen dit :P

2008-11-24 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback