God morgom världen!

God morgon världen..
vilken underbar dsg? hmm.
jag man ju alltid hoppas att de bli en bra dag iaf..
Känner mej ganska utvilad..
har sovit heela natten utan att ha vaknat en enda gång.
så ha sovit riktigt gottigt :)
de va väl den där värktabletten som jag tog igårs fel med :P haha!


men låg o funderade lite igår...
jag menar..det måste ju vara lättare att va kille än tjej?

men de ta jag i nästa inlägg :P haha!

nu ska jag hämta lite frukost.. yoggi? mumsigt!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Javisst är det lättare att vara kille, man har inte samma krav på sig.

2008-11-17 @ 11:18:12
Postat av: http://malle87.blogg.se

precis det tror inte jag heller..

2008-11-17 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback