gårdagen!


kvällen började bra..den började hemma hos mormor...
och med att fira henne..
god mat och familjen samlad :)

efter ett tag hos mormor begav jag mej till Johanna i asarum..
där det partajades litegrann :)
vi spelade sanning och konka :P
blev att springa 2 varv runt huset i ett par zebra-randiga gummistövlar i mörkret!
Halt, kallt men kul..
jag va inte den enda som fick ut o springa på detta vis.. oh nej..
även sofia fick äran att springa i gummistövlarna runt huset! ;-)
jag vann spelet och därmed vann jag en ekologisk dildo som johanna o sofia hade lagt ner så mkt tid på..
det var en morot..som de hade döpt till rune.. sexigt värre,,
den som förlorade va tvungen att ta fram den där hemska rakapparaten och raka benen..
det var johanna som förlorade..men hon bangade för att använda den :P
smaskiga detaljer avslöjades och en helt klart kul o lyckad förfest!

åkte bil med sandra in till stan.
tog ett stopp vid bennys för att hälsa på martin o nicklas!
mkt trevligt! :p

sen bar det av mot harrys..
johanna ringde efter mej :p och sen även spirre..
som lät glad o jag trodde att det skulle bli en lyckad, kul kväll..
men utgången va verkligen inget av det..
sofia tyckte inte heller det va så kul..

vi får hoppas på att det blir mer skoj nästa helg bruden!
för då tänker faan jag har skoj! oavsett ngt!
kul kul kul ska jag ha!

sjukt kallt ute va det med igårnatt..
frös ganska så rejält..
hyyyyyyyyyyyyy!


ja..det va väl allt för gårdagen..





grymt besviken på dej..


Kommentarer
Postat av: Spirre

Jag på dig.. tro en massa.. sen bara drar du

2008-11-23 @ 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback