Fredagsfest, Lördagens bravader och slapparsöndag!

jaomen..fredagen är en historia för sej..
skulle bli lite vindrickande och spela spel..
nog blev det både spel och vin minsann..
sen gick vi in på compa..
självklart innan kl 23 och tog en stämpel :p haha!
Fattiglappar som jag och johanna är! :P haha!
Sen drog vi hem till Danne och tog en drink innan vi gick till compa igen..
hade en sjukt rolig kväll..
dock vad det kanske 8 pers eller nått sammanlagt där inne..
men jag och johanna hade skiiitkul iaf :P
va en snubbe som skulle fram o dans med oss hela tiden med..
men jag o johanna ansåg att det inte va så fräscht då han kliade sej mellan benen hela tiden :P
Jaa,,han hade nog punglöss :P

Lördagen börjar med en dusch..o en cykeltur senare är jag på jobbet.
en kaosdag..
jag hade 3 barnkalas + att ha cafeét öppet som vanligt.. helt själv..
jaja..men de funkade ju iaf..men blev en stressig dag,
som innebar att jag gick 10970 Steg minsann :P
det ni!
blev till att jobba över en timme och började ju en timme tidigare med..
så ja...två extra timmar och en mega trött o stressad malin bege sej hemåt..
stress stress stress..
klar, iordning är det jag och pappa som kör o hämtar johanna och sofia.
hem till peter och sen va festen igång..
o oopps..de råkade visst bli lite mkt för malin karlsson minsann..
blev ingen utgång.. blev att gå o lägga sej istället ;-) haha!
men de va en kul kväll med bra musik, rullator, snack, spel, stim o stoj!
konstigt bara att alkoholen slog till sådär så man blev lite askalas ;-) haha!
men tack för en jättekul kväll folket! :-)
 
söndagen..
vaknade man upp svettig, törstig och dan.. :)
undra varör man alltid är så törstig när man ha druckit? 
oh jag mådde precis som förtjänat :P
men de e så det är.. finns inte så mkt annat än att härda ut o tänka på gårdagen..
som va en sjuhelsickes kul kväll :P hehe!
mkt mer idag ha jag inte gjort än sovit.
slappat och vart ute med reklamen med :P
o nu ikväll blir de antingen slapp framför en film eller
kanske träffa johanna o co för att slappa med dom :P
får väl se va kvällen har att erbjuda :P hehe!
Ont i ryggen har jag i dag iaf.. varför kan den inte bara bli bra snart?
ett o annat blåmärke ha tillkommit med.
fattar inte varför man alltid få blåmärken när man festar? haha!


TACK FÖR EN KUL HELG MINA VÄNNER!
näste helg ska va min viita helg minsann! :-) hehe!
så då får man väl se vad som händer då!


PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Malin vit helg kan det bli såg jag på vädret idag=)kanske dags att ta fram pulkan.

2008-11-18 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback