fölk..

sitter här o tänker.. läser bloggar och ha mej..
varför är alla så utseendefixerade..?
eller varför få folk inte vara precis som man är?
Varför måste man väga ett visst antal kg för att anses vara snygg?
eller en viss längd för att va modell?
vart kommer allt klag och tjabb ifrån?
all ovänskap o skit? hmm..

varför klaga på ngn som förändras?
om den mår bättre av det?
avundsjuka? svartsjuka? eller bara allmänt trög o elak?
hmm.. jaa..jag vet inte.. men irriterad blir jag!
förändringar är bra tycker jag!!


Hurra för förändringar!! :P

hmm..nejn u är de färdigbloggat för kvällen.
har blivit såå många inlägg idag. haha.
jag e beroende helt enkelt..

kraaam och godnatt igen!

Kommentarer
Postat av: Spirre

haha va du skriver saker.. för de är så folket vill se modeller.. de är folket som ställer kraven

2008-11-14 @ 12:42:53
Postat av: http://malle87.blogg.se

o då kan folket skkita ner sej! jag tycker inte dte är rätt att man måste se ut på ett visst sätt.. SAMHÄLLET FÖR FAN, SKÄRP TILL ER!!

2008-11-14 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback